Як спілкуватись легко, відверто і досягати цілі комунікації?
Для кого ця подія?
- Хто не знає, як, але хоче навчитись будувати позитивні стосунки з партнерами, підлеглими, керівництвом з вигодою для себе та інших.
- Хто хоче позбутися роздратування і злості під час спілкування, бо усе відбувається «не так, як я хочу».
- Хто хоче навчитись казати «Ні» коли хочеться відмовити, і «Так» коли хочеться погодитися.
- Хто хоче навчитись обирати проактивну позицію у своєму житті і брати відповідальність на себе.
- Хто хоче навчитись легко виходити з конфліктних ситуацій, тому що конфлікт – це завжди вибір.
- Хто хоче стати впевненішим у собі і на практиці засвоїти мистецтво позитивного спілкування.
Що ж таке позитивна комунікація? Як спілкуватись в задоволення?
Вважаю, що позитивну комунікацію формує відсутність переможців і переможених, відсутність «повинен» з обох сторін та вчасне вміння відмовити і погодитись враховуючи свою точку зору. А також вміння вийти з конфлікту, не розпочинаючи його.
Для чого вміти ефективно та позитивно спілкуватись в усіх сферах життя?
- У твоїй справі чи роботі: щоб керувати та мотивувати команду і бути харизматичним лідером за яким ідуть люди, вміти просувати власну думку в проектах, реалізовувати ідеї шляхом вдалих переговорів.
- В партнерстві: щоб вміти знаходити партнерів та проводити вдало переговори і мати репутацію людини з якою дійсно приємно співпрацювати.
- В твоєму житті: щоб бути щасливим, позитивним, повним сил і енергії, так-так саме енергії, тому що гніві, злості та негативному ставленні до оточення ти втрачаєш енергію, яку міг витратити на самореалізацію та досягнення.